[ultimate_icon_list icon_size=»40″ icon_margin=»20″][ultimate_icon_list_item icon=»Defaults-check» icon_color=»#00c1cf» content_font_size=»desktop:20px;» content_line_ht=»desktop:26px;» content_font_color=»#212121″]
Τι είναι οι Μαθησιακές Δυσκολίες[/ultimate_icon_list_item][ultimate_icon_list_item icon=»Defaults-check» icon_color=»#00c1cf» content_font_size=»desktop:20px;» content_line_ht=»desktop:26px;» content_font_color=»#212121″]
Ιδιαιτερότητες της ξένης γλώσσας (ως γλωσσικό σύστημα) Σύγκριση Ελληνικού και ξενόγλωσσου συστήματος: Χαρακτηριστικά των συστημάτων σε αντιπαραβολή.[/ultimate_icon_list_item][ultimate_icon_list_item icon=»Defaults-check» icon_color=»#00c1cf» content_font_size=»desktop:20px;» content_line_ht=»desktop:26px;»]
Προβλήματα που αντιμετωπίζει ο μαθητής με ΜΔ στην εκμάθηση των ξένων γλωσσών – Αντιστοιχία δυσκολιών στην ελληνική[/ultimate_icon_list_item][ultimate_icon_list_item icon=»Defaults-check» icon_color=»#00c1cf» content_font_size=»desktop:20px;» content_line_ht=»desktop:26px;»]
Πως ο εκπαιδευτικός μπορεί αδρά να εκτιμήσει την ύπαρξη ή μη ΜΔ[/ultimate_icon_list_item][ultimate_icon_list_item icon=»Defaults-check» icon_color=»#00c1cf» content_font_size=»desktop:20px;» content_line_ht=»desktop:26px;»]
Πως αξιολογείται το επίπεδο των μαθησιακών δυνατοτήτων του μαθητή σε επίπεδο ξένης γλώσσας – ποιες παράμετροι συνεκτιμώνται[/ultimate_icon_list_item][ultimate_icon_list_item icon=»Defaults-check» icon_color=»#00c1cf» content_font_size=»desktop:20px;» content_line_ht=»desktop:26px;»]
Προτάσεις εναλλακτικής διδασκαλίας ανά τομέα μάθησης / παραδείγματα / case studies[/ultimate_icon_list_item][ultimate_icon_list_item icon=»Defaults-check» icon_color=»#00c1cf» content_font_size=»desktop:20px;» content_line_ht=»desktop:26px;»]
Εξατομικευμένη – δυαδική – ομαδική διδασκαλία – πως επιλέγεται η κατάλληλη ανάλογα με το είδος της ΜΔ και γιατί[/ultimate_icon_list_item][ultimate_icon_list_item icon=»Defaults-check» icon_color=»#00c1cf» content_font_size=»desktop:20px;» content_line_ht=»desktop:26px;»]
Οδηγίες μελέτης για το σπίτι[/ultimate_icon_list_item][ultimate_icon_list_item icon=»Defaults-check» icon_color=»#00c1cf» content_font_size=»desktop:20px;» content_line_ht=»desktop:26px;»]Γενικές
ψυχοπαιδαγωγικές οδηγίες προσέγγισης μαθητή με ΜΔ (σύνδεση αποτελεσματικότητας μάθησης με ψυχοσυναισθηματική ισορροπία παιδιού)[/ultimate_icon_list_item][ultimate_icon_list_item icon=»Defaults-check» icon_color=»#00c1cf» content_font_size=»desktop:20px;» content_line_ht=»desktop:26px;»]
Διαχείριση γονέων – Συμβουλές / ψυχοεκπαίδευση γονέων σχετικά με τη δυσκολία του παιδιού/ρεαλιστικές προσδοκίες/εξωτερικά κίνητρα κλπ[/ultimate_icon_list_item][ultimate_icon_list_item icon=»Defaults-check» icon_color=»#00c1cf» content_font_size=»desktop:20px;» content_line_ht=»desktop:26px;»]Τι προβλέπει η
νομοθεσία. Συνεργασία με φορείς.[/ultimate_icon_list_item][/ultimate_icon_list]